torstai 25. huhtikuuta 2013

hyvää synttäriä isi

Hyvää syntymäpäivää mun rakkaalle iskälle suomeen! Koitin tulla tänne ajoissa päivittelemään jotta varmasti ehtis sinne Suomen aikaan oikeena päivänä. Viettäkää kivat juhlat vaikka mä en siellä ookkaan, voitte soittaa mun puhelimee jos haluutte, sillä en pääse enään koneelle, koska huomenna on lähtö to Casper, Wyoming koulun yleisurheilu joukkueen kaa!

Oon pitkään jo meinannu laittaa ne vikat kuvat Washingtonista tänne mut oon ollu äärettömän kiireinen ton yleisurheilun kanssa ja nyt varsinki kun pääsin Varsityyn elikkä koulun edustusjoukkueeseen juoksemaan 200m niin noita kisoja ja treenejä vaan pukkaa! Tuun takasin kumminki kotiin tuolta kilpailusta lauantaina joten yritän saada ne loputkin kuvat koneelle ja tänne ehkäpä sunnuntaina :)

Nyt pitää kuitenki mennä pakkaamaan vikat kamat ja sitte unten maille jotta jaksan huomenna nousta ylös!
Ennen kaikkea hyvää synttäriä isille ja toivottavasti saat paljon lahjoja ja myös munkin lahjan ehkä parin viikon kuluessa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti