lauantai 27. lokakuuta 2012

Otsikko


Cross Country Fun Run -kisa parin viikon takaa




Eka kuva on parin viikon takaa, vapaaehtonen maastojuoksu kilpailu mihi päätetti kaveriporukal ilmottautua, osittai siks että hostmama oli järjestäjänä siellä haha. Tokat kuvat on tän päiväseltä skypettely tuokiolta noide mussukoiden kanssa ja ai että oli ihana nähä noi monta rakasta samaa aikaa samassa ruudussa<3 puspus!

Syysloma ei oikee tuntunu miltää ku oli vaa neljä päivää, mutta saipahan ainaki nukutta pari päivää pidempään. Viime viikko oli aika rento, ei paljo mitää läksyjä tai kokeita, joten hengailin vaan lähinnä kavereiden kaa :) Eilen käytiin kattomassa Paranormal Activity 4 Sophian, Calvinin, Ryanin, Katyn, Haydenin, Justinin ja Willsin kaa! Jännähän se oli tietty (ainaki musta), noi vaa lähinnä nauro mun reaktioille pelottavimmissa kohissa haha... Kuvii mulla ois lisää kännykällä mut ylläri ylläri en löydä piuhaa millä kiinnittää koneeseen :( Nää Samsungit ei oo mun juttu.  

Eipä mulla nyt oikeestaa oo mitää muuta kerrottavaa, ei oo kauheesti oikee mitää ihmeellisen erioista tapahtunu. Oon suunnitellu tässä lähi aikoina tekeväni postauksen kaikista eroista verrattuna Suomeen, mitä oon täällä jo reilu kahen kuukauden aikana huomannu, joten pysykää kuulolla ;) Ja tietty jos on jotai kysyttävää tai muuta ni antaa tulla! :) 

1 kommentti: